سوالات متداول


1.  ایمیل اصلاح مقاله برای من آمده اما نمیتوانم ویرایش مقاله را انجام دهم و فایل جدید را بارگذاری کنم.

پاسخ

با توجه به تذکری که در ابتدای مراحل ثبت اطلاعات نویسندگان برای بارگذاری مقاله داده می شود ، تنها نویسنده مسئول (corresponding author) که

با علامت (ستاره  یا "*") مشخص شده صاحب مقاله شناخته می شود و تمام مراحل پیگیری و اصلاح مقاله توسط ایشان انجام خواهد گرفت . لذا عضویت و ثبت نام نویسنده مسئول در سامانه الزامی است و انجام اصلاحات تنها از صفحه شخصی نویسنده مسئول امکان پذیر خواهدبود .

 

2. اشتباها بدون بازنگری همان مقاله قبلی را ارسال کردم حال چه باید کرد؟

پاسخ

نویسندگان مسئول می توانند از طریق سایت و با مراجعه به صفحه شخصی خود در بخش ارسال و پیگیری مقاله ، مجدد بر روی کد مقاله خود کلیک کرده و نسبت به ارسال مقاله اصلاح شده اقدام نمایند . همچنین می توان در حین ارسال مجدد مقاله در بخش توضیحات تکمیلی علل ارسال مجدد مقاله ذکر شوند تا آگاهی لازم برای بررسی کنندگان مقاله حاصل شود .


3. چطور بفهمم چه قسمتی از مقاله نیاز به اصلاح دارد؟

پاسخ

ایمیل های ارسالی از سوی کمیته علمی حاوی نکات لازم جهت اصلاح مقاله خواهند بود .

 

 

4. ایمیل عدم تطابق مشخصات نویسندگان در فایل ها و در سایت به چه دلیل ایجاد می شود و چگونه باید رفع شود؟

 پاسخ

در هنگام وارد کردن اطلاعات نویسندگان لازم است به این نکته توجه شود که اطلاعات وارد شده در سایت و فایل های اصلی به طور کامل تطابق داشته باشند .

به عنوان مثال : ترتیب نویسندگان در سایت به درستی و مشابه فایل مقاله وارد گردند و همچنین نویسندگان مسئول و ارائه دهنده به درستی انتخاب شوند .

 

 

5. آیا دانشجویان مقاطع مختلف می توانند به تنهایی مقاله ارسال کنند ؟

پاسخ

خیر ، مقالات ارسالی باید حداقل یک نویسنده سرپرست که شامل اعضای هیئت علمی نظیر اساتید و یا اشخاص شاغل در صنعت ، که به عنوان نویسنده مسئول شناخته می شوند را دارا باشند .